surf

 
 
 
Surf surf surf - så himla härligt ser det ut! Dock skulle jag ha jättesvårt att komma upp på brädan... man måste typ kunna hoppa upp till stående från liggande... Det var länge sedan det kunde "hoppas" här...
 
Men fota det är också roligt :-) Tycker att det är rätt trist att sola men om man får något att göra samtidigt - som att fota - känns det ju inte lika tråkigt! Dock önskade jag mig mitt 70-200 här, 135-an kommer man inte så nära med...
 
Det här är alltså min utsikt oftast när jag väl tar mig ut och solar. Surfare. Då fläktar det alltid skönt! Dessutom är det rätt härligt att sitta på kalkstensbottnen när det är lågvatten och då och då få vågor över sig... Föredrar det framför sandstrandbad faktiskt. 
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Vill va där :-)! Här ösregnar det och är supertrist väder.

Svar: Haha :-D Jaha ja, då vet man vad man har att vänta då....
Helena Petersson

2013-10-24 - 09:16:54
jennifer

jag vill lära mig surfa! det ser så härligt ut:)

Svar: Det lär vara roligt men väldigt tufft fysiskt! Jag skulle nog inte palla... Men finns annat kul också - wakeboard till exempel :-)
Helena Petersson

2013-10-24 - 20:30:21 / URL: http://jennilinn.blogg.se
Cassandra

Så fina bilder och underbar blogg! :)

Svar: Tack ska du ha! Kul att du tycker det! :-)
Helena Petersson

2013-10-25 - 16:29:13 / URL: http://sensor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar