Alex och Pelle ska gifta sig

 
 
 
Imorgon fotar jag bröllop hela dagen :-) Ett bröllop som jag verkligen sett fram emot! Säsongens sista kan man vällan säga, om det är ok att räkna sista lördagen i september dit...
 
Träffade det här paret nästan ett år innan. Älskar att få bröllop i så god tid! Som fotograf lever man ofta lite så där "månad-till-månad" och man vet aldrig hur en månad blir, rent ekonomiskt. Skönt att kunna planera framåt ibland!
 
Alex och Pelle gav ett så otroligt mjukt och fint intryck så jag hoppades verkligen att de skulle välja mig som sin bröllopsfotograf - och det gjorde de ju :-) Dessutom valde de att uppgradera sitt paket att täcka in förberedelserna, vilket gjorde mitt jobb ännu roligare! Som ni vet är just förberedelser något av det bästa jag vet!
 
Vi hade vår pree-shoot i augusti, en dag då Richard Wolf uppträdde i Vitabergsparken och det var smockat med folk. Vi lyckades ändå hitta riktigt härliga platser att fota på! Den här kyrkan skapade en rätt perfekt öppen skugga och det grå är ju alltid underbart att använda som bakgrund :-) Älskade denna bild mest av allt tror jag, just den posen passade dem såååå bra!
 
Längtar tills imorgon!!!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar