en effektiv dag... och så lite bilder på oss...

Foto: Matilda Holmqvist
 
 
Här får ni se resten av bilderna på mig och Erik, som duktiga fotografen Matilda Holmqvist tog på oss i Tyresö slottspark en skön sommarkväll i juli. Fint minne var det - precis som en fotografering ska vara :-)
 
Idag har jag gjort en massa saker. Jag har haft morgonmöte med mitt BNI-team (affärsnätverk) i Tyresö slott. Jag hade med mig nallar till min 60-sekundare :-) Sen har jag jobbat på rehabstation. Efter jobbet for jag till en ramleverantör som jag ska testa, för att lägga in en beställning. Blev en tur hem till mamma sedan, för att välja ut en matta till mitt kontor och sedan laga lasagne så vi har att äta några middagar framöver. Efter det åkte Erik och jag till studion för att lämna kontorsstol, matta och lite mer rekvisita - och för att planera lite inför helgens fotograferingar.
 
Jag gick upp 05.45. Är rätt trött nu (vi kom just hem). Men nöjd och glad och hoppfull inför allt roligt som händer mig just nu!
 
Något helt annat positivt är att den där fotleden som jag haft problem med (min BRAiga fotled) inte var varken stukning eller benhinneinflammationen - det var trots allt en stressfraktur. Det syntes tydligen på röntgen nummer två som jag gjorde för en vecka sedan. Känns skönt att få bekräftat att jag hade rätt - att det inte alls kändes som "det-vanliga-i-leden-ont" och att jag tyckte det var så konstigt att det gjorde så ont på en specifik punkt om man tryckte där.....
 
Det är ju inte utan att man känner sig hemskt skruttig, dock. Hur bra kan mitt skelett vara om jag kan dra på mig en fraktur bara genom att dansa tango en kväll? 
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Mysbilder som värmer i höstrusket!

Svar: Mm :-) Jag blir glad av att titta på dem!
Helena Petersson

2013-09-20 - 07:26:27
Becca

Jättefina bilder !

Svar: Ja visst var hon bra! :-)
Helena Petersson

2013-09-20 - 09:16:16 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara Björk

UNDERBARA Bilder på er!

Svar: Tack ska du ha!! :-D Vi älskar dem!
Helena Petersson

2013-09-20 - 13:47:46 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar