Heidi & Peter gifte sig!

 
 
Och det gjorde de på en av mina favoritplatser, nämligen Stadshuset. Det har blivit en del bröllop som jag fotograferat där! Och porträtt, för den delen. Miljön funkar även jättebra för exempelvis företagsporträtt som ska vara avslappnade men ändå lite formella... Älskar färgerna (eller snarare avsaknaden av färg) i den miljön. Finns några väggar där som jag avgudar (i den mån det går att avguda en vägg)...
 
Heidi och Peter visade sig vara ett av de goaste par man kan tänka sig. Det är lätt att förstå varför de föll för varandra - den busiga glimten i ögat och den där sköna egenskapen att inte ta sig själv på för stort allvar har de båda två. Det var jätteroligt att fotografera dem - och deras bus :-) Glöm allt vad stela leenden och poser heter! De hade bara roligt ihop och det syntes!
 
De gifte sig i hemlighet med närmsta familjen närvarande. De fick en riktigt vacker dag med blå himmel och precis rätt mängd moln på himlen. Här ser ni ett urval bilder. Jag gjorde ett bildspel med deras bilder också och jag är så grymt nöjd med det så jag hoppas att ni vill in och titta på det ni också :-) Klicka då HÄR.
 
 
 
 
 
Kommentarer
Marijke

Underbara bilder! Vilket ljus, vilka nyanser och kontraster. Fulla av liv och busighet ;-) Kärleken mellan dem och deras lycka lyser i varje bild, fantastiskt!
Störst av allt är kärleken!!!

Svar: Tack ska du ha! Härligt att höra! Glad jag blir :-D
Helena Petersson

2013-09-22 - 22:41:22
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Vilka underbara bilder och jag gillar att dom var lite busiga haha :D

Svar: Tack! :-) Dom var väldigt roliga att ha framför kameran!
Helena Petersson

2013-09-23 - 10:44:54 / URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar