kärleksfotografering i Nyckelviken

 
 
 
Den här fotosessionen har gått in i gruppen "En Underbar Fotosession": Ett trevligt par i fina kläder, vackert väder, vacker plats och vacker sol (eftersom den står lite lägre).
 
Det här ursnygga paret har varit tillsammans 7,5 år och förlovade sig i december :-) Så, liksom Erik och jag går de i giftastankar! Ni kanske anar vad vi kom in på då och då medan vi promenerade omkring i ljuva Nyckelviken för att hitta platser...
 
Det blev sååå många fina bilder på dem... Jag hade svårt att slita mig! De var så lätta att jobba med! Vi hade sån tur med vädret! Vilket jobb jag har!
 
Älskar för övrigt att få jobba med det där krispiga motljuset! Och sandstrand, klippor och hav - det är verkligen bakgrunder som lyfter bilderna. Den perfekta canvasen för KärLek :-)
 
Är ni mer nyfikna på snyggisarna jag fick äran att fotografera så kan ni kika in på Jessicas blogg: http://wishuponastar.webblogg.se/ och blir ni sugna på att föreviga Er kärlek så tveka inte! Boka in en fotografering nu i september innan vintern gör entré! (och innan jag drar till Teneriffa.....) Är så vackert när gräset och löven börjar gå åt det gula hållet...
 
(PS - I så fall skriver man en rad till [email protected])
 
 
 
Bilderna tagna med Canon Mark 2 och objektiven Sigma 35mm 1.4, Canon 50mm 1.4 & Canon 70-200 2.8
 
Kommentarer
Sara Björk

Åh vad vackert! Nu fick jag ännu mer inspiration till helgens fotografering =)

Svar: Vad kul! Vad är det för rolig fotografering du har i helgen då? Härligt att du får så mycket fotouppdrag! Heja! :-)
Helena Petersson

2013-09-04 - 18:29:21 / URL: http://saaraaaa.blogg.se
Sarah

Fantastiskt vackra bilder Helena och vilken underbar plats ni var på :) Ha en riktigt skön helg!

Svar: Tack så mycket! Ja, nu har jag två favvoplatser att vara på :-) Trevlig helg på er också!
Helena Petersson

2013-09-06 - 16:20:32 / URL: http://bara1minut.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar