Fotografering en helg i Göteborg

 
 
För några veckor sedan var jag i Göteborg för att umgås med Stina, Andreas och söta Elin, träffa goda vänner (Mia och Magnus!) samt fota barn, familjer och porträtt! Jag hade med mig bakgrundsstativ, ett gäng IKEA-gardiner, Canon 5D mark ll med två objektiv - 50mm och 35mm - och lite småprylar som typ fina klossar, tyll och ett gäng klämmor.
 
Man klarar sig rätt långt på lite! Särskilt om man får tillgång till ett stort omöblerat rum med fint ljusinsläpp! Hade en jättego helg och jag är så glad att jag åkte dit! 
 
Blev en STOR drös bilder tagna under den helgen. Här är några! Det är förresten min kattmössa som Elin lånad utomhus! Hon såg ju mycket sötare ut än jag i den! Men den mössan har gett mig många leenden så den håller jag hårt i! 
 
 
 

Copyright: Helena Petersson , www.leafoto.se 
Kommentarer
Anette

Ljuuuuuvliga bilder :-). Har du hört om min son har landat hos din syster eller om han har kommit bort sig?

Svar: Tack ska du ha! Inte hört något! Så det är nog goda nyheter :-) Hoppas att de får det trevligt!
Helena Petersson

2014-04-03 - 22:16:42
Anonym

Till Helena: Du har lyckats i g e n !!!
Till Anette: Din son har det säkert jättebra, jag åkte på tisdagen och han skulle komma på torsdagen. Då fick han överta rummet jag sov i, där jag fick en skön bädd och egen TV och Evelyn på morgnarna :-)! Ulla

Svar: Tack kära mamma! :-) Kram på dig!
Helena Petersson

2014-04-06 - 19:17:34
Jenny

Sötnosar alla tre! <3

Svar: Eller hur! :-) Kul att du tittade in Jenny!
Helena Petersson

2014-04-20 - 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar