min bästa väns möhippa

foto: Henrik Peel / henrikpeel.com
 
 
 
Jag har legat däckad i influensan den senaste tiden och är fortfarande inte helt frisk, men resan till Finland för min bästis Karros möhippa kunde jag inte hoppa! I fredags tog jag flyget till Helsingfors för den tre-dagars-hippan som hennes närmsta vänner planerat.
 
En möhippa som planerats på rekordtid! Aldrig varit med om like! Varje fråga som ställdes besvarades med mail på direkten, varje idé möttes med positiva tillrop och någon (i Finland) som erbjöd sig kolla upp detaljerna. Hon har helt enkelt grymma väninnor! :-)
 
Jag tog på mig uppgiften att dokumentera den (ovanligt va!?) och har nu gansksa exakt 539 foton att gå igenom. Och det är efter att jag i kameran redan tagit bort endel dubletter och blundande varianter...
 
Karros vänner är ett gäng riktigt v a c k r a kvinnor :-) inifrån och ut liksom. Förutom att fånga händelserna var ett mål jag satte upp att fånga Karro och väninnorna så att de kom till sin rätt. Blir roligt att gå igenom bilderna nu och se om jag lyckats!
 
Kommentarer
Anette

Den där Henrik fick också till en väldigt fin bild!

Svar: Eller hur! Han är en riktigt duktig fotograf, jag respekterar och beundrar honom väldigt mycket!
Helena Petersson

2014-04-15 - 18:43:19
Anonym

Verkligen en fin bild på dig och Karro! Din mamma

Svar: Tack kära mamma! Ja, är verkligen glad för den där fotograferingen med Henrik!
Helena Petersson

2014-04-15 - 20:02:27
Amanda

Fin bild! :D

Svar: Tack ska du ha!
Helena Petersson

2014-04-15 - 22:20:23 / URL: http://asummerinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar