Idag känner jag mig lätt

 
 
 
Det har varit lite tyst här ett tag nu igen... Jag har hunnit flytta hem alla studiogrejer och vi har fått det så fint här hemma. Vardagsrummet är uppdelat i två med två kalax-hyllor som avdelare. Dessa är fulla av fotoprodukter och rekvisita. Sen har det kommit upp adventsstjärna och adventsljusstakar, gansksa många värmeljushållare och några små tomtar. Hur mysigt som helst är det! Jag älskar alla dessa mysljus!
 
Mina vita fåtöljer som stod i studion fick också plats här i vardagsrummet och jag älskar att sitta där och läsa (eller spela hearthstone, hehe).
 
Det är en fröjd att komma hem! Doften som möter en är en blandning av pepparkaka och apelsin. Det känns väldigt välkomnande! Hoppas förmedla det till mina kunder också! Men nu har de sista leveranserna innan jul skett. Nu har jag paus.
 
Tänkte dela med mig av några fina porträtt på ett otroligt vackert syskonpar, lillasyster Lea och storasyster Antonia, som var i studion för några veckor sedan. De satt så fint och var så medgörliga! Inte ofta de barn som hälsar på hos mig är det ;-)
 
 
 
 
copyright Leafoto.se!
Kommentarer
Anette

Åh, så fina tjejer! God jul på er och en stor kram häruppifrån!

Svar: Tack Anette! Detsamma! God jul och massor av kramar!
Helena Petersson

2014-12-22 - 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar