Gravidfotografering i det vita

 
 
 
I tisdags hade jag bildvisning med Emma med bilderna på henne och hennes dotter Tora. Jag fotade dem första gången när Tora var ett halvår och nu är hon snart fyra! Och ska bli storasyster dessutom!
 
Det verkar hon förresten se fram emot :-)
 
Emma lät mig bestämma bakgrund och den här skira vita-gardiner-varianten var det länge sedan jag gjorde. Dessutom med en dubbelsäng... Men i studion finns alla möjligheter och således även en säng! Tar en stund bara att få allting på plats...
 
Dagen jag fotograferade dem var en riktigt mulen dag och det som jag hade tänkt skulle bli en fotografering i dagsljus blev istället med blixtar. Jag tycker ändå att jag lyckades få till den där dagsljuskänslan och både jag och Emma blev grymt nöjda med bilderna. Det blev bland annat tre Standout-tavlor till Toras rum, en Fine-Art-tavla till Emma och ett fint kvadratiskt album med tjocka sidor där jag limmar in varje bild för hand.
 
Jag brinner verkligen för det här med att GÖRA tavlorna, att ha kontroll över hantverket och få använda händerna kan man säga! Sånt jag gjorde när jag höll på med målning och teckning. Det känns så mycket JAG. Och jag blir så glad när kunderna ser och uppskattar det.
 
Det blev måååånga fina bilder eftersom både Emma och Tora var en fröjd att ha framför kameran! Jag visar bilderna med Emma nu och så får Tora en egen blogg senare i veckan :-)
 
PS - en dag kvar på februarierbjudandet! 900 kr för fotografering och en inramad fine-art i 18x24cm!
 
 
 
Copyright: Leafoto.se / Fotograf Helena Petersson
Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

åååh! vilka fantastiskt underbara bilder ♥

Svar: Vad härligt att höra! Tack ska du ha! :-)
Helena Petersson

2014-02-13 - 12:33:35 / URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Stina

Underbart!

Svar: Tack ska du ha Stina!
Helena Petersson

2014-02-13 - 12:40:48
Anonym

Vilka fina bilder ! Din stolta moder

Svar: Tack kära mamma! :-)
Helena Petersson

2014-02-13 - 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar