Leafoto på bröllopsmässan i Nacka Strand!

 
 
Voalá! Här står jag idag och förhoppningsvis pratar med brudpar efter brudpar! Men P U H säger jag bara... Jag kunde aldrig ana att det kunde vara sånt jobb att få ihop en monter. Jag hade inte en färdig plan men en idé i huvudet hade jag. Sen var det bara att se vad som funkade var :-) 
 
Och var sladdarna skulle gömmas...
 
TIll min hjälp hade jag Jan - Eriks pappa - som skjutsade dit oss och släpade grejer, och Ulla - min mamma - som höll bilder och räckte mig saker och var allmänt behjälplig, och så Erik såklart, som fixade belysningen och spikade, drog snören och kom med bra förslag. Han har ett öga för helheten märkte jag :-)
 
Det är också han som tagit de flesta av de här bilderna nedan! 
 
Hoppas vi ses imorgon!
 
 
 
copyright: leafoto.se
 
Kommentarer
Ulrika - Fotograf u.norman

Vad fint du fick det! Åh, hade så gärna velat komma...! Nästa år ;)

Svar: Tack Ulrika! Jag blev själv väldigt nöjd! Men jag har också samlat på mig många nya idéer inför nästa år så sure, ses där nästa år, absolut! :-)
Helena Petersson

2014-01-26 - 08:31:55 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar