en vacker dag för bröllop

Ekotemplet, Hagaparken
 
 
Här fotade jag en vigsel i torsdags :-) Det var en alldeles underbar dag och på detta ställe är ljuset alltid så vackert på eftermiddagen och kvällen så det var en härlig fröjd från början till slut! 
 
Känns så bra att ha en drös glada bröllop framför mig! Jag njuter i fulla drag! Och dagen efter ligger jag däckad framför serier, typ... Det tar på krafterna att gå omkring och vara kreativ. Framför allt det där med att gå omkring. Lite bortskämd med att fota i studio... Men jag märker tydligt att träningen har gett resultat. Jag må halta lite, men jag har pallat med att lämna käppen i bilen! Med bilen parkerad nära, mina rulliga MBT-skor och en återkommande cocktail av smärtstillande (voltaren och alvedon) så fungerar det jättebra just de där timmarna jag fotar!
 
Energin och den förbättrade sömnen man får av att träna är också rätt så trevlig :-)
 
Sneakpeak från bröllopet jag fotade där:
 
 
copyright leafoto.se
 
 
 
  
Kommentarer
Wilma

Så fint! Gillar din blogg!

Svar: Tack Wilma! Tyvärr skriver jag inte alls lika mycket som jag brukade... Kul att du tittar in i alla fall! :-)
Helena Petersson

2014-06-02 - 14:33:13 / URL: http://modeguide.nu/
Anonym

Du gör det bra, undrar om du fått din energi av mig, jag har svårt att hinna med allt jag vill göra och behöver inte sova så mycket heller :-)! Kram från din stolta moder

2014-06-03 - 18:59:33
Sara Björk

Åh det där templet är ju helt underbart! Hade min första fotokurs med Emelie där =)

Svar: Ja, det är det verkligen, jag älskar att fota där! Glad sommar till dig Sara!
Helena Petersson

2014-06-08 - 06:44:02 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar