mina fina byxor!

 
 
 
 
Tänkte att jag måste ju visa hur de där byxorna jag fick hem häromdagen från Bloomingshop.se faktiskt ser ut på! Inte riktigt likt mig att göra en "dagens outfit" ;-) men det är precis det här jag nu allra helst har på mig! Så kanske snarare "många dagars outfit" då...
 
Jag och Erik håller för fullt på och planerar vårt bröllop också! Det håller också sakta men säkert på att bli tydligare, vad det är vi vill och vad som är möjligt. Det är inte alltid det är förenligt dock. Till exempel det här med antalet gäster. Hur svårt som helst att få ner antalet. Vi var uppe i hundra ett tag. Herregud, det får inte plats! Och vi har inte råd! Så vi har fått vara hårda mot oss själva och verkligen verkligen bara bjuda nyckelpersonerna i våra liv. 
 
Det är helt klart det svåraste med att gifta sig. Särskilt för såna som oss som är så populära att vi har MASSOR av nära vänner! ;-) haha... nja, men sanningen är att det är himla svårt att INTE bjuda människor som vid någon tidpunkt (längre eller kortare) i livet varit en stor del av det, även om det i dagsläget är så att man på grund av olika skäl inte ses så ofta. Och sen är det ju det här med att jag har ju gått på deras bröllop. Samt såklart att den släktingen är bjuden men inte den...
 
Men men. Jag hoppas bara att ingen tar illa upp när de inte får något inbjudningskort.
 
 
 
Kommentarer
Anette

Fintjejen!

Svar: :-) Tack!
Helena Petersson

2014-03-22 - 21:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar