En liten sötnos i studion

 
 
Lilla söta Viktoria fotade jag för några veckor sedan, och idag fotade jag henne och idag kom hon förbi igen, med sin storasyster! Världens sötaste outfits hade de båda två men världens vildaste fotografering skulle man nog kunna säga att det blev... :-) Man har aldrig tråkigt när man fotar barn!
 
Det här golvet och bakgrunden är förresten av vinyl och således fullt möjligt att ta med sig om man vill fota någon annanstans! Jag flyttar ju hem min verksamhet till Enskede i slutet av månaden men då hänger det här med, vilket känns kul :-) Även om mina barnfotograferingar från och med december kommer att ske i dagsljusstudion hemma som även är känd som "vårt sovrum" så är det inte omöjligt att rigga upp denna kombo någon annanstans om någon har ett stort, ljust vardagsrum till exempel! Eller om man bokar mig den 6e december då jag har hyrt in mig i en vacker salong i Saltsjöbaden ;-)
 
Trevlig lördag på er!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Vilka mysiga bilder på en charmig tjej!

Svar: Tack ska du ha! :-) Ja hon var supersöt och go!
Helena Petersson

2014-11-09 - 08:36:14
Anna

Åh, älskar bilderna! Och älskar bakgrunden! Vart kan man få tag på liknande bakgrunder tro? :)

Svar: Tack ska du ha! Finns många ställen, jag minns inte var jag hittade just denna. Etzy hade en del minns jag :-)
Helena Petersson

2014-11-09 - 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar