tankfull

 
 
 
En bild från i somras på sötaste Elin får symbolisera hur det är just nu för mig :-) Jag är lite inne i min egen värld och inte helt säker på vart jag är på väg just nu. Det är mycket framtidstankar som snurrar runt och det har varit mycket ifrågasättande av mitt företagande. Om jag ska fortsätta eller inte. 
 
Det är så svårt med balansen! Arbete, träning, hälsa, ekonomi, hem, fritid....
Alltid någonting som inte hinns med.
 
Ena dagen tänker jag att det kanske vore bäst att satsa på ett 9-5-jobb inom arbetsterapin och spara det kreativa till egna projekt. Andra dagen inser jag att jag inte kan se mig själv jobba med något annat och att det är fotograf jag är i första hand, hur skulle jag kunna släppa det? 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar