får jag presentera...

 
 
 
I år på bröllopsmässan hade jag en tävling i min montera där man genom att lämna sin emailadress hade chansen att vinna en kärleksfotografering! Nu är numret draget!
 
Vinnaren får alltså boka in en gratis fotografering med sin käresta i solnedgången! Värde: 950-1200 kr :-) 
 
Jag gjorde som så att jag gav alla adresser ett nummer och så lät jag den här sajten slumpa ut ett nummer. Totalt var det 46 adresser med i utlottningen men tro och häpna: vinnaren blev det söta paret som bokat mig som sin bröllopsfotograf! Erik kan intyga att det inte har varit något fusk av något slag! 
 
Så Silvia och Tobias - ni har en kärleksfotografering att boka in! Förslagsvis när det blivit liiiite varmare ute... En mysig stadsfotografering en tidig vårdag kanske? STORT GRATTIS till er! Glad alla hjärtans dag!
 
Dock ska jag inte låta övriga deltagare gå helt lottlösa. Eller någon annan mysig människa som läser detta... Är man sugen på just en kärleksfotografering, eller kanske vill överraska sin käresta med en boudoirfotografering (tjej som kille! blir bara lite olika typ av bilder!) så har jag ett fint erbjudande till er också!
 
Skriv ett mail om du är nyfiken så berättar jag mera! kontakt @ leafoto.se
 
KRAM
 
 
Kommentarer
Silvia

Åh så kul att vi vann, kan knappt tro att det är sant!
Jag är jätteglad, Ska bli jättekul!!

Glad alla hjärtans dag :)

Hälsningar
Silvia

2015-02-14 - 17:21:28 / URL: http://vonlila.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar