min alldeles egna studio!

 
 
Ja såhär, ungefär (det är något begränsat utbud med möbler man kan inreda med i det här programmet), tänker jag mig att det ska se ut om man tittar in genom ett av de skyltfönster som "min" lilla fotostudio har! Ja, fast med tavlor på väggarna... Rätt mysigt va? Jag kan knappt vänta tills jag får sätta igång och inreda den på riktigt!!
 
Det var två veckor sedan jag gick på min tjänstledighet och jag är uppfylld av nystartariver! Jag har massor med bra (och förmodligen mindre bra!) idéer bubblandes inuti!
 
Att ha en egen lokal har länge varit en dröm och jag har fortfarande lite svårt att förstå att jag faktiskt tagit steget nu. Skrev på kontraktet imorse (och den TJOCKA bunten med bilagor...)! Så så är det med den saken! Det är såklart även nervöst och pirrigt som bara den. Mycket kostnader... m å n g a små åar, ni vet... Jag förstår varför många tvekar. Det är mycket ansvar (öppettider ex!) och lång bindningstid. Men jag tror på det här! Jag kommer att få det att gå jättebra!
 
Var där idag en sväng och mätte skylten vars front ska bytas ut. Fick hjälp av min trevliga butiksgranne som jag kommit att lära känna här i processen! Han har en butik där han reparerar kaffemaskiner :-) Jättetrevlig och hjälpsam man. Här hittar ni honom! Tittade även in här och hälsade på butiksinnehavaren som även är ordförande i Företagarföreningen som äger butikerna i området. Också jättetrevlig och hjälpsam. Känns roligt att bli del av detta härliga gäng!
 
Så nu får ni hålla tummarna för mig därute! Och gärna hjälpa mig på traven genom att rekommendera mig om det är någon som saknar fina bilder på väggarna hemma... eller om det är någon som behöver ny profilbild! :-) Studion ligger 2 minuters promenad från Kärrtorps tunnelbana (och det är cykelavstånd hem till mig)!
 
Trevlig helg!
 
Kommentarer
Hélena Parmér

Grattis! Så himla roligt :-)
Kram Hélena

Svar: Tack ska du ha! Känns underbart!Kram!
Helena Petersson

2015-02-14 - 05:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar