bröllopsmässa 2015

 
 
Här stod jag idag! Äntligen är den här, bröllopsmässan! Det har varit väääääldigt lugnt här den sista tiden och här har ni en av orsakerna... Det har varit fullt upp inför mässan, särskilt som jag gav mig själv en ordentlig ledighet över jul och nyår!
 
Idag har varit en lång och givande dag med mycket besök i montern. Jättetrevligt! Känns väldigt lyxigt att ha så stor monter i år! Massor med plats! Så fåtöljerna som förut stod i studion fick följa med.
 
Bröllopsmässan är inte bra underbar för att man får träffa så många härliga brudpar, utan även för att hitta nya samarbeten med andra utställare. Bland annat kan jag ha hittat en ny studio att vara på som ligger närmre än den jag hade sist! Det återstår att se, ska kolla in den på torsdag...
Kommentarer
Silvia Von Lila

Hej Helena
Det var trevlig att träffa dig på mässan och jag tycker verkligen dina foton är fantastiska. Riktigt fin hemsida har du också.
Vi ska kika lite på vår budget inför bröllopet 1/8-15. Du är helt klart vårt förstahandsval :D

www.vonlila.se

Svar: Hej Silvia!Vilka härliga ord från dig! De går rakt in i hjärtat! Tack!!
Jag hoppas innerligt att er budget har råd med mig ;-) för jag är än så länge fri ert datum och skulle gärna fotografera er! Lycka till med övrig planering också!

Varma hälsningar Helena
Helena Petersson

2015-01-25 - 12:03:10 / URL: http://www.vonlila.se
Silvia Von Lila

Hej igen Helena , nu har vi kikat på budgeten lite och vi har kommit fram till att vi vill ha dig som fotograf på vårt bröllop. Så himla kul! Hoppas du fortfarande kan. Jag skickar ett mail till dig under morgondagen :)
Havet så bra

Hälsningar Silvia

2015-01-28 - 20:57:57 / URL: http://www.vonlila.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar