regn betyder tur

 
I mitten på juni förevigade jag detta goa brudpar. Ni kanske minns historien om vigselförrättaren som var hemma och städade istället för att möta dem, det låsta stadshuset, alla dörrar som strulade... Om ni inte läst den så klicka här Det var ju inte riktigt meningen att jag skulle vara med under vigseln ens utan de hade bara önskat en timmes porträttfotografering efteråt. Men så blev det både dokumenterande bilder före, vigselbilder, en tur till McDonalds och studiofotografering. 
 
Kändes som om vi var vänner när vi skildes åt :-) 
 
Det regnade på deras dag och även om vi tog några bilder under paraplyn utomhus så var det riktigt skönt att ha studion som backup, både för att slippa regnet och för att det var rätt kallt ute...
 
ÄNTLIGEN fick jag ta bröllopsporträtt i studion kände jag! :-D För det är inte så vanligt nuförtiden, de flesta vill ha sina porträtt ute i naturen, helt förståeligt. Sommaren här är ju så vacker! Men studio är ju så roligt! Så jag passade på och tog bilder både med svart och vit bakgrund. Och här har ni mina favoriter från dagen!
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack Sara! :-)
Helena Petersson

2012-07-31 - 07:27:26 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Becca

Det var meningen att du skulle vara med, för bilderna är jättefina !!

Svar: :-) Ja, kanske det! Tack för din fina kommentar Becca!
Helena Petersson

2012-08-01 - 14:09:41 / URL: http://fotobex.blogg.se
lovisa/polichinelle

understa bilden är så himla fin!

Svar: Tack så mycket! Kul att du tittade in!
Helena Petersson

2012-08-05 - 20:31:24 / URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar